Radež d. d., dioničko društvo za izradbu brodske opreme i čeličnih konstrukcija, osnovano 1954. u Blatu na Korčuli. Raditi je počelo kao strojobravarska radionica, a od 1960. proizvodilo je brodsku opremu za brodogradilišta. Sudjelovalo je u pokušajima udruživanja korčulanskih brodogradilišta, te je 1967‒70. ušlo s Brodograditeljem iz Korčule (poslije Inkobrod, danas Leda) u zajedničko poduzeće KBI (Korčulanska brodograđevna industrija). Od 1990-ih, nakon privatizacije, poduzeće je u većinskom vlasništvu malih dioničara.
Postupno preuzimajući sve veće i složenije poslove, Radež se sredinom 1960-ih uvrstio u svjetski vrh brodograđevne industrije, surađujući sa svjetskim poduzećima za proizvodnju brodske opreme MacGregor i Navire. Putem suradnje, poduzeće je priskrbilo sva patentna prava. Gotovo dva desetljeća tvornički projektni ured i njegova zagrebačka podružnica, pod vodstvom Đorđa Spalatina, projektima su podupirali domaće i međunarodne poslove tvornice. Za potrebe programa izradbe različitih brodskih poklopaca proširen je radni prostor u Blatu, izgrađena cesta duljine 8 km do uvale Bristva, te su 1974. izvedeni zahvati na uređenju luke za prihvat velikih sekcija i utovar na brodove.
Osim brodske opreme za sva domaća brodogradilišta i za izvoz, Radež je izvodio i raznovrsne čelične konstrukcije (hale, mostovi) te nudio usluge strojne obradbe složenih dijelova. U novije doba, uskladio se s tržišnim prilikama pa je prešao i na izradbu manjih brodova. Tako je 2016. isporučeno pet putničkih brodova za kružna putovanja i jedna teglenica za ribogojilišta.
Danas se glavni proizvodni pogon prostire u Blatu na 9 ha površine, te obuhvaća dvije usporedne tvorničke hale duljine 350 m i širine 16 i 20 m. Hale su opremljene mosnim dizalicama kapaciteta 5‒32 t, te drugim uređajima za izradbu sekcija i za strojnu obradbu. Radna površina u uvali Bristva, površine 12 000 m2, omogućuje montažu i testiranje opreme velikih dimenzija, te ukrcaj i iskrcaj uz pomoć dviju manjih dizalica te velikom portalnom dizalicom kapaciteta 150 t, širine portala 60 m, visine dizanja 25 metara.
Osim hrvatskih brodogradilišta, danas su stalni partneri Radeža finska poduzeća MacGregor-Cargotec i Konecranes, norveške TTS group i AKVA group, hrvatski Končar i dr.