Klasić, Mladen (Daruvar, 27. II. 1928), brodograđevni inženjer, stručnjak za projektiranje brodova, savjetnik za međunarodno poslovanje.
Završio je 1952. studij brodogradnje na Tehničkome fakultetu u Zagrebu. U brodogradilištu Uljanik u Puli od 1952. radio je kao inženjer projektant, potom kao voditelj projektnoga ureda i direktor prodaje. Među njegovim istaknutim projektima dva su putnička broda duljine 150 m (1962), Anna Nerry izgrađen u Uljaniku i Rosa da Fonseca izgrađen u Brodosplitu, te dva putnička broda duljine 116,8 m (1965), Istra izgrađen u Uljaniku i Dalmacija izgrađen u Brodosplitu. Brodovi Istra i Dalmacija postali su perjanice naručitelja → Jadrolinije.
Kao odgovor na zahtjev naručitelja za brodom kojega je glavni brodski motor moguće servisirati u plovidbi, povećane brzine plovidbe i korisnog prostora za teret, osmislio je W-formu brodske krme prilagođenu za dvovijčani pogon patentiranu pod nazivom Ship stern fitted with twin-screw propulsion. Ugovorio je i vodio program 11 projekata supertankera, vrlo velikih brodova za prijevoz sirove nafte od 220 000 i 275 000 t, izgrađenih 1971–76. u Uljaniku, a koji su bili među najvećim brodovima ikad izgrađenima u hrvatskim brodogradilištima.
U okviru agencije Privredne banke Zagreb, u Londonu je 1974–81. djelovao na promociji kapitalnih ulaganja u infrastrukturne projekte u Hrvatskoj (rafinerije nafte u Sisku i Rijeci, Petrokemija Kutina, Dina–Petrokemija na Krku i dr.), a potom u Zagrebu kao stručnjak za poslovanje na međunarodnome tržištu kapitala. Umirovljen je 1993., no na istom je poslu nastavio rad u Frankfurtu do 1997.
U Hrvatskoj brodogradnji – Jadranbrodu 1997–2000. bio je vodeći ekspert na programu sanacije i restrukturiranja pomorskih brodogradilišta Uljanik, 3. maj brodogradilište, Brodogradilište Kraljevica, Brodotrogir i Brodosplit. Program zbog gospodarskih i političkih okolnosti nije ostvaren u cijelosti.