Korvin, Josip (von Korvin, Korwin; Josef Ritter), (Samobor, XIX. st. – ?, XX. st.), konstruktor zrakoplova i brzoga čamca, natporučnik austrougarskoga zrakoplovstva.
Školovao se u Zagrebu, gdje je neko vrijeme i radio. Kao austrougarski časnik tijekom 1903. bio je zapovjednik austrougarske vojne balonske postrojbe (Vojno-zrakoplovni zavod; Militär-Aeronautische Anstalt) u Beču. Postavši strastvenim letačem balonima poduzimao je letove po Francuskoj, Velikoj Britaniji, Belgiji, SAD-u i dr. Najglasovitiji je njegov let balonom preko La Manchea 2. lipnja 1906., kada se s Earls Courta nedaleko Londona uputio u Austriju, no prisilno je sletio u francuski Dieppe. Iste godine pokušao je preletjeti Baltik.
Istaknuo se i kao konstruktor. Korvin je 1907–08. radio na konstrukciji zrakoplova za pet osoba s motorom od 100 KS (75 kW).
Brzi motorni čamac Ricochet konstruirao je 1908. Bio je dug 3,65 m, širok 2 m, pogonjen benzinskim motorom od 12 KS (9 kW). Njime je postigao najveću brzinu od 56 km/h, a testirao ga je na rijeci Hudson u New Yorku. Godine 1910. izgradio je zrakoplov De Korvin, koji je isprobao u francuskome gradu Argentanu. Godine 1909. na I. pariškom salonu zrakoplovstva predstavio se dvama pogonskim strojevima. Prvi je bio zrakom hlađeni šesterocilindrični poluradijalni zrakoplovni motor De Korwin, proizveden u suradnji s francuskim poduzećem Buchet, a drugi zrakoplovni motor De Korwin trois-temps, koji je izradio u suradnji s poduzećem Rebikoff.
L. Kirić: Počeci zrakoplovstva u Hrvatskoj. Zagreb, 1960., str. 47, 92.
V. Muljević: Baloni i zračni brodovi u svijetu i Hrvatskoj. Zagreb, 2003., str. 108.
L. Eleršek: Homo Volans. Rani hrvatski avijatičari 1554. – 1927. Zadar, 2009., str. 77, 78, 90–92, 96–99, 117–119, 154.
T. Aralica, R. Čopec, M. Jeras, Z. Kinjerovac, T. Haraminčić: Sto godina ratnog zrakoplovstva u Hrvatskoj. Zagreb, 2012., str. 15.