Labinprogres TPS d. o. o., tvornica poljoprivrednih strojeva sa sjedištem u Labinu, osnovana 1974.
Nastala je kao dio poslovne grupacije Labinprogres, osnovane 1972., kako bi se na području Labinštine sačuvala radna mjesta dotadašnjih zaposlenika → Istarskih ugljenokopa Raša, predviđenih za postupno gašenje. Od početka se bavila proizvodnjom poljoprivredne mehanizacije (motokultivatora, motornih kopačica, samovoznih kosilica) i popratne poljoprivredne opreme (elevatora, drljača, sijačica, prskalica, uređaja za umjetnu kišu i drugih priključaka za poljoprivredne strojeve). Jedan od prvih proizvoda bio je motokultivator (1975. prototip, od 1977. serijski motokultivator Super Special sa sjedištem na dva kotača, a od 1979. Mondial s rotacijskom kopačicom). Labinprogres TPS je tijekom vremena postao jedan od važnijih proizvođača poljoprivredne mehanizacije na području jugoistočne Europe. Najveću zabilježenu proizvodnju (8920 strojeva) poduzeće je ostvarilo 1989. Godine 1991. zapošljavao je 358 radnika.
Od 1993. djelovao je kao dioničko društvo, kada su se u tom obliku osamostalile i druge sastavnice Labinprogresa. Od 2001. većinski mu je vlasnik bila slovenska grupa Cimos (P. P. C. Buzet d. o. o.) te je uveden nov dizajn proizvoda (2002), započela je proizvodnja autodijelova (2003), linija proizvoda za hobiste (2004) te traktora Tuber (2006). Od 2003. poduzeće djeluje kao d. o. o. Osnovan je nov proizvodni pogon u Srbiji, Tvornica poljoprivrednih strojeva Novi Kneževac (2005), a poduzeće je bilo i suosnivač hrvatskog Klastera poljomehanizacije (2009). Od 2013. većinski je vlasnik Labinprogresa istarsko poduzeće Entrada iz Šušnjevice.
U posljednjih se 15 godina asortiman proizvoda proširio s 13 osnovnih na više od 50 različitih strojeva za profesionalnu i hobističku uporabu (traktore, priključke, motokultivatore, motokosačice i motokopačice). Poduzeće je 2017. poslovalo na dvije lokacije u dva proizvodna pogona (Labin i Novi Kneževac), od kojih je svaki zapošljavao oko 50 radnika. Izvozilo je više od 80% proizvodnoga programa u više od 25 zemalja (većinom zemlje EU-a, sjeverne Afrike, Turske i na tržište zemalja bivše Jugoslavije).